Vés al contingut

Comunicat de trasllat de la seu social

Publicat el 03/05/2018

Benvolgudes,

A l’Assemblea de febrer us vam informar de la situació de la Seu de la Plataforma.

Portem 6 anys en l’espai cedit provisionalment per UGT. Provisional perquè la Regidoria de les Dones, l’any 2012 es va comprometre per carta a cedir-nos un espai propi per la Plataforma. Recordem que des de 2007 a 2011 vàrem disposar del local cedit per l’Ajuntament al carrer Junta de Comerç.

L’espai actual, amb el creixement dels projectes i de l’equip tècnic, ha esdevingut impossible de poder-hi treballar, ha quedat petit per les seves dimensions i característiques tècniques.

Des fa tres anys estem en converses amb la Regidoria de feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Barcelona. Hi ha bona disposició i intencions, però no acaben de donar-nos una solució immediata.

L’Assemblea va acordar fer una reunió amb les diferents institucions que ens donen suport financer (Ajuntament, Generalitat, Diputació), per aconseguir una solució, i el que hem aconseguit finalment és el compromís de l’Ajuntament de resoldre-ho.

La Regidora, Laura Pérez, ha reafirmat que la Regidoria està d’acord en donar-nos suport per trobar una solució. Seria via Patrimoni de l’Ajuntament de Barcelona. Hem fet més tràmits administratius perquè això sigui possible.

Mentre esperem aquesta via de solució, la Junta ha decidit, com a mesura transitòria, traslladar-se a Via Laietana, 16, 1er pis, a l’edifici de CCOO. Són 100 m2 que ja estan adequats a punt de treballar-hi. L'ús és a titol gratuït. El cost de manteniment dels serveis, llum, aigua, calefacció, aire condicionat, manteniment, seguretat i neteja, és de 118,5€ m2/any. El trasllat està programat per finals de maig.

Us agraïm el vostre suport.
La Junta

Barcelona, 30 d’abril de 2018